Masjid Yaseen voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Masjid Yaseen: Islamitisch Vereniging Educatief Programma

Moskee Yaseen, ontwikkeld door ISLAMITISCHE VERENIGING VAN ARABIË LTD., is een iPhone-applicatie in de categorie Onderwijs & Naslag. Het programma heeft als doel een platform te bieden voor handige gebedsplaatsen, islamitisch onderwijs en dawah. De Islamitische Vereniging van Arabië is toegewijd aan het oprichten van een islamitische school waar studenten de Koran kunnen leren en memoriseren, geleerden van de religie voortbrengend. Daarnaast vergemakkelijkt de app gemeenschapsdiensten zoals huwelijksceremonies, religieuze gebeden voor de overledenen en begrafenisdiensten.

Moskee Yaseen ondersteunt ook dawah-werk, waarbij dawah-groepen worden geholpen in hun nobele inspanningen. De app organiseert verschillende halqas/programma's in de moskee, educatieve sessies en gemeenschapsbijeenkomsten tijdens de Ramadan en andere maanden, ter bevordering van een holistische islamitische ervaring.

Programma is beschikbaar in andere talen

Masjid Yaseen voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.6

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Masjid Yaseen

Heeft u geprobeerd Masjid Yaseen? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.